Valla j7core kullanıyorum halen pub gidince de masaya utanmadan koyuyorum sonuçta alo demek onma tv takılmaya yetiyor mu yetiyor ne gerek var o zaman

Geçmiş olsun hocam çok pahallı be iphone 12 işallah bisi yoktur