mehmetkarabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben 6 TL alıyom valla 2010 tarihli hesapları
Boyle ticaretler yuzunden hindistan ve rus piyasasi gibi copluge donusuyoruz.

6 lirayla marketten bir cikolata zor alirsin