royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
olsun sen yine 50-55 tl den falan kod al, %3 e gerek kalmaz abi kodu aldığın zaman kriptoyla falan alakan olmuyor
halk günü 52 liraya giriyorum genç.%3 ü geri ödeniyor.50 liraya gelmiş olur zaten birikim birikim daha zevkli oluyor böyle