semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben ilçelere gitmeyi dahi göze aldım. Ancak ne hikmetse , yılbaşı öncesi rahatça randevu bulunabiliyorken, son günler de randevu bulunamaz oldu. İlçeler dahil tüm istasyonlar full dolu diyordu
Tek akıllı siz olmadınız için olabilir hocam )