Merhaba,

PC üzeriden android ve IOS cihazların kontrolünü nasıl sğalarım.
Örneğin ayarları aç şifre değiştir yaza şu uygulamayı aç gibi birşey arıyorum.

Yada Android & IOS üzerinde şu bölüme gir su işi yap şeklinde otomatize edebileceğim birşeyler varmıdır.
Makro gibi
Hatta mümkünse Eğer ekranda su yazarsa+ şu olursa bekle yada suraya tıkla gibi
Bu tarz bir işlemi nasıl yapabilirim.

Sanki bir makroyu çağrıştırıyor ilgili iş ama beceremedim