semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla aralık ayında 5 sefer gittim. Şirket araçları vs. 8 peron var, her peronda günde en az 50 araç sıra oluyor. Darphane resmen.
En az 12 milyon bir ayda... İyi para. Hatta iyinlnde en iyisi