ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim r10 hesabını zamanında seyit 50 bin tlye alacaktı.
12 yıllık üyeye 22 bin biraz az
Benimkinin ederi ne olur Adem kardeş