Uretopia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Varsayalım dedim yanlış anlaşıldı herhalde (: yani inanmayan birine böyle bir cevap versek nasıl karşılar onu düşünelim demek istedim..
İman ile ilgili bir eksiğim yok polemiğe girip boş yere enerjimizi harcamayalım sağolun yorum için
Polemiğe girmek gibi bir niyetim yok.
Yüzlerce inanmayan kişi de soru soruyor. Onları okumuyorum bile...ALLAH Hidayet versin diyorum sadece
İman da varsayım olmaz.
Ya inanmak vardır ( iman) yada inanmamak vardır. ( imansızlık)
Bu kadar basit.