serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu paradan 1 sıfır atılsın artık ya Alışamıyorum bir türlü. Ha şuna bakınca tüm servetim gidecekmiş gibi geliyor sonra aldığım maaş aklıma geliyor. Ya diyorum bende alabilirim bunu ama beyin sorgulamadan edemiyor

Yakın bir zaman da aslında bende bir buzdolabı almayı düşünüyorum ama beyaz eşya tamir ustası kuzenim var. Bana dediği Beko'dan şaşma. Bende Beko marka bulaşık ve çamaşır makinesi aldım geçen aylar da. Ama sürekli de vestel aklımın köşesinde. Mesela televizyonu vestel aldım. Servisini seviyorum vestel'in. Hızlılar ve sorun çözücüler. Attığınız ürünün genel anlam da yorumlarına baktım da. Gayet güzel yorumlar yazılmış. Düşünebilirsiniz bence.
Sepete buzdolabı, çamaşır makinesi ekledim 35K oldu 😂😂 bu paraya zamanında

HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bukadar verecekseniz alman markalarına bakın derim
bosch marka bi tane buldum ama vestel daha avantajlı sanki
https://www.bosch-home.com.tr/urun-l...ari/KDN56HID1N