Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Merhablar iphone 13 14 yurt dısı almak istiyorum
suanda kayit uzama işlemleri sadece e devlet üzerinden mi yapılmakta pasaport war fakat son 3 yıldır hiç çikmadim.
bu kınuda uzman arkadaşlar yazabilirise cok sevinirim
farkli yöntemle kayit felan okumustum forumda.
Merhaba,
14 Pro Max 256 - 1500 $
1500 * 18.70 = 28.050 TL
Cihaz + Kayıt (6.100) = 34.150
Sırf kayıt için çıkacaksanız Kıbrıs gir çık ortalama 1600 TL
Tüm masraflar 35.750 TL
Uluslar Arası 1 yıl garantiniz var zaten
Şu anda 3-4 hafta gönderim sağlarsa Apple 46.599 TL e alabilirsiniz avantajınız +1 yıl garanti
Hemen alacağım derseniz 56 bin TL civarına alırsınız. Bu fark ise aradaki satıcının Apple'da ürün kalmadığı için arada fiyat yükseltip satıyorlar. Tabi birde şu gerçek var ki Apple fiyat güncellemesi yapacaktır kısa süre içinde ve fiyatlar hemen hemen bu fiyatlara gelecektir.
Hiç yoktan en iyi şartlarda bile cebinize neredeyse 11-12 bin TL kalıyor. Buda azımsanacak bir rakam değil yinede.
Cihazı siz çıkacaksanız sizin üzerinize olan bir telefon hattında kullanabilirsiniz 2 yıl boyunca. Satamazsınız, sattığınızda ise sizin üzerinize olması gerekiyor hattın kullanılabilmesi için.