Bence hala mantıklı. Kayıt ücretinin üzerine 3 bin lira gibi bir zam geldi sadece.'
13 Pro cihazımın bana yurtdışına gidiş geliş, kayıt ücretleri vs. hepsi 20 bine mal oldu. Şimdiki fiyatla kayıt etseydim 23 bin olacaktı, TR'de sıfırı 43 bin civarı. Yaklaşık 20K kardayız hala.