arkadaşlar bu aralar r10da böyle eski tarihli hesaplardan dolandırma olayı arttı. sanırım hesaplar satılıyor vs. dikkatli olun sadece hesap tarihine bakmayın . araştırn bi kaç kişiyi dolandırcı nomıssız adam bana tosladı ama..