looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senin dedelerinde olabilir. Sonuçta onlar da osmanlı tebaasıydı. Eğer osmanlıda oğlancılık vd şeylerin defterlerini açarsak seni üzecek hayal kırıklığına uğratacak detaylar çıkabilir. Sen git vedadın hikayesini oku. Kitabı bile basıldı.
Yani sevişmeyi yunanistandan öğrenmemişiz.