Oh maşallah , 30 40 site baırndırma ve %50 kampanya

Hangi şirketçik varmış merak ettim.
30-40 tane siteyi hala aylık 100 TL'ye barındırabileceğinizi nasıl sanıyorsunuz, 3 paket sigara parasına hangi firma hizmet veriyor merak ediyorum
100tl dıye bır ıbaremı var orda? sacma sapan yorum atmayı bırakın
yılbaşında tum firmalarda %30 %40 %50 kadar ındırımler var az gözunu acıp forumu incele belki böyle boş yorum yapmaz faydalı olmaya çalışırsınız
mumkünse siz satıcı degilsenizde boş yorum yapmayın bakın zaten canım burmunda birde sizin kalbinizi kırmayım bu durum icinde