Saat 0.00 dan sonra dolar kuruna bakayım dedim aynı.
Markete gittim ucuzlamışken aburcubur alayım diye fiyatlar hala aynı.
Doldurmuştum sepeti, fiyatların düşmediğini görünce geri koydum.

E hani 2023'de her şey güzel olacaktı?

Yanlız şimdi farkettimde cebimde 200 TL varmış, ben hiç param yok sanıyordum.
2023 ile bir alakası olabilir mi?