iyi akşamlar arkadaşlar dogu ekspresi bileti alabilen varmı daha önceden şubatın 6 sına bilet almak istiyorum biletler ne zaman satışa sunuluyor nasıl alınıyor 4 kişilik örtülü kuşetliyi nasıl kapatabiliriz hızlı şekilde gece sabaha kadar vaktimi ayırıcam biletler bu gece acılıyorsa bilgisi olan varmı ?