Ozya06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana göre başarılı olmanın yegane anahtarı inatçı olmak. Tabi ki akıllıca inat etmek bunun sonucunda işinde devamlılık sağlamak. Ben hep devamını getiremedigim için olmadı çok kez bıraktım. Sanırım 5. Denememdi başardım. Bol şanslar
Evet doğru yapıldığı takdirde başarının önündeki tek engel devamlılık oluyor. Ben hiç başarmadım diyemem, başardım ama devam ettirecek maddi gücüm olmadığı için her seferinde sattım. Bu sefer daha temkinli ilerleyeceğim.

Teşekkür ederim, şans hepimizle olsun (: