Kiraladığımız bir arsada olan bağ evinde bir şarap bulmuştum tahminimce baya baya uzun yıllar kalmış asıl sahibinden öğrendiğime göre 1981 den kalma olduğunu söylemişti ama tam bilemedim 1 bardak tadına baktım zor açtım mantarı simsiyah şişesi vardı 2 gün orda uyudum kendime gelemedim bir tatlı içimi var yağ gibi kayıyor 30 dk sonra ne olduğunu hatırlamıyorum