Bu ara bir furya patladı böyle.. Nedense kimse önden çek sonra ödeme kabul etmiyor. Nedense de hep kendi hesabından alacak, karşı taraf kendi hesabını kullanamıyor.. Yabancı numara whatsap.. Kendi hesabı.. Önden ödeme.. Çalıntı kart mi kullanılıyor başka şeyler mi anlamadım. Oltayı atıyor.. Gelen olursa ne ala.. Biri aydınlatırsa sevinirim..!