Herkese teşekkür ederim, konuyu kimisi doğru kimisi farklı algılamış muhtemelen benim kiracıda farklı algıladığı için çıkmadı, yapacak birşey yok, hakka giriyor, eşim çok yıprandı hakkınıda helal etmiyor, mart 2023'te mahkeme var, şuan başımı belaya sokmadan kendi evimde oturamıyorum, bakalım mahkeme sonucunu beklicez.
Allah herkesin yardımcısı olsun.