Merhabalar, Annem şiddetli bir grip geçiriyor. Griple birlikte çok kötü öksürüyor ve 3 kez doktora gitmemize rağmen serum takıp ilaç yazmaktan başka bir şey yapmadılar.
Sorun şu ki annem hem Astım hastası hem de geçen ay ciddi bir ameliyat geçirdiği için her öksürdüğünde dikişli yerler çok kötü ağrıyor ve gözünden yaş geliyor acıdan..
Biraz netten araştırdım ama net cevap bulamadım çam kozalağı şurubu işe yaramadı bu arada. Kuru öksürüğe ne iyi gelir, bilen ya da satan varsa çok sevinirim.