Yukardaki dostuma katılıyorum, internetin en derin yüzü deepweb, defalarca takılmışlığım var. Bir wikipedia gibi düşünün o tarz siteler oranın Google'ı ve sürekli olarak bu wikilerle karşılaşıyorsunuz. Her wikiyi bir kapı olarak düşünebilirsiniz bilgilerin arasında gezdikçe farklı noktalara gitmeye başlıyor. Gerçekten çok öğretici şeyler de var ben bir matematik kuramıyla falan karşılaşıp duruyordum nedense karşıma hep o site çıkıyordu. İnternetin karanlık yüzü derken kastedilen şey tamamen kendi beklentiniz ve deepwebden ne beklediğinize bağlı. Surf yaparken de bu beklentiniz doğrultusunda içeriklerle karşılaşıyorsanız, iyi niyetliyseniz ve normal bir insansanız bilimsel olarak bilgi edinmek için girerseniz normal internetten daha yararlı olduğunu söyleyebilirim. Tabii yukarıdaki arkadaşın dediği gibi, bir ton bilgi kirliliği de var.