belkin rt3200 almistim (trde yoktu en son fransadan geldi amazondan) , openwrt kurdum wifi 6 ile 800 megabitler cihazi aliyorum wifiden, kablodan zaten 1000 geliyor direk masaustune. Cok saglam setup tavsiye ederim. Burda onemli olan 20 tane cihaz baglaninca wifi hizi ne kadar dusecek ona bakmak lazim 1-2 cihazla hepsinin performansi iyi 😂