Profesör adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kafa yok değil, onların oyuncakları da para. Adam canı ister Ronaldo'yu getirir. Canı ister bir futbol takımını satın alır, isterse BAE gibi tüm takıma kendilerinden değerli rolls-royce hediye eder.
Tamam işte kafa yok sonuç olarak. Kendileride biliyor o paranın çöp olduğunu. Hayır birde ronaldo zamanında arap liginde yada mls de emekli olmam diyordu. Tükürdüğünü yaladı. 😒