çok uzak çok uzun örneklere girmiyorum.yaya geçidine sağ dönüş yapmışlar,her yeşil ışık yandığında geçme hakkım olmasına rağmen,sağ dönüşteki arabaların içinden anca karşıya geçebiliyorum. yaya şerinde sağ dönüş sistemi nasıl bir mantıktır bilemiyorum.bu ülkede böylesine tehlikeli tipler ve anormal kazalar varken sağ dönüş hakkı nasıl arabalarda olur ve cezası yok.nasıl yasal olur bu durum