YilmazBilir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk mailsiz 2-3 satış daha yaptım r10 da hocalarıma sorabilirsiniz. Tabiikide karar sizin
hesabı immo3-radi yapıp sattığımızda lazım oluyor o yüzden..