royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk mail olsaydı bi ihtimal düşünebilirdim.
İlk mailsiz 2-3 satış daha yaptım r10 da hocalarıma sorabilirsiniz. Tabiikide karar sizin