Benzer duruma şahit oldum. Şuan Araç 2 Soldan geldiği için kusurlu. Yol hakkı 1in. Fakat araç 2 Sağdan çıksaydı eğer, araç 1 ona yol vermek zorundaymış.
hocam o dediğiniz kavşak mantıgı, bu kazada ana yol tali yol olayı var. sağı solu yok geçiş üstünlüğü anayoldadır, tali yol beklemek durumundadır.
benim bilgim bu şekilde