Merhaba,

Bir kişi tarafından dolandırıldım, Emniyete şikayetimi verdim hafta içide icra takibi başlatmak istiyorum, Avukatsız şekilde başlatabilir miyim ve nereden başlatabilirim? Ayrıca etkili bir yöntemmidir?