Maalesef bu arkadaşlar yüzünden iş bulamıyoruz. Para dağıtıyorlar coğu öğrenciye veriyor.

Onları anlıyorum öğrencileri ama bizde öğrencilik yaşadık yemin ediyorum size koca seneyi tek kalem ve bir silgi ile geçiriyordum.

Evden cıkarken yemek yerdim bir daha okuldan gelene kadar yemek yemezdim.

Burada öğrenci arkadaşlar var inanın bana taksi ile gidip geliyorlar ne zaman pencereden baksam rastlıyorum.

Hepsi böyle mi? elbet değil. Zor durumda kalan öğrencilerde vardır ama sağlık sorunları nedeniyle çalışamayan, belli yaşa gelmiş, şurada üç beş para ile mutlu olacak insanların da ekmeğini kapatıyorsunuz.

En azından sağlığınız yerinizdeyse şükredin her işi yapabilirsiniz herkesin sizin gibi şansı yok. Sokağa cıkıyorsunuz her şeyi yapabiliyorsunuz.

Sadece biraz VİCDAN bunu yapabilirseniz her şey daha farklı olacak sizin için..