Bu forumda küçük kız çocuğu olup ekonomik sıkıntılar içinde iş kovalayan bir adam biliyorum.
Bu adam iş arıyorum çünkü çocuğuma ilaç alacak param yok diye konu açmadı hiç bir zaman.
Öğrenciyim iş arıyorum başlıkları duygu sömürüsü ve ajitasyon amaçlıdır.
Forumun yarısı öğrenci zaten.
Ben size en iyi selpak benim ki benden selpak alın dersem bu başka bir şeydir.
Ben size evde kızım hasta benden selpak alın dersem bu başka bir şeydir.