karagecili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neden bu kadar kinlendiniz? ben de öğrenciyim sanal işlere benim de ihtiyacım var. tepkinizin sebebini çözemedim. ev kirası,okul masrafları,yol,yiyecek,ısınma vs bunları öğrenci halimizle halledebileceğimizi mi düşünüyorsunuz?
kinlenme sebebim her konuda ben öğrenciyim diye ayrı bi parantez açılması ve taban fiyat kuralının çiğnenmesi benin 400 500 tl fiyat verdiğim işin 150 tl karşılığında yapılması
hakkıyla çalışıp konusunu açıp işini yapana lafım yok lafım işi kurnazlığa çevirmeye çalışanlara sen öğrenciysen bende bu işin emekçisiyim burası profesyonel bir platform herkes kendi dengesini kurmak zorunda ucuzluk marketi olmasın diye bi kural koyuluyorsa bu kurala herkes uymak zorunda bende öğrenci oldum ama kimse gibi ben öğrenciyim bana ucuza iş yaptırın diye konu açmadım eğer bu platforma kayıt olup iş ilanı açabilecek kadar zekiysen kendi zekanla iş kalitenle müşteri bulman gerekir dilencilik konusu açmasına gerek yok kimsenin tekrar belirtiyorum öğrencilerin iş yapmasına karşı olan yok benim kinim fırsatçılara utanmasalar bana kim yemek söylemek ister diye konu açıcaklar ayıptır günahtır böyle konu açıcak olanlar gitsin ışıklarda su satsın