Genel olarak bir incelenmeye girilmesi durumunda problem yaratacak birşey olduğunu düşünüyorum
Hocam ben sadece yurt dışındaki müşterilerime o şekilde kesiyorum. Ona bir şey yapabileceklerini sanmıyorum. Yurt içindeki müşterilerden döviz cinsinden tahsil edildiğinde sorun olup olmayacağını muhasebecim araştıracağını söylemişti. Benimki bu konularda biraz az bilgili.
Size tavsiyem ücretlere kdv ekleyip net ücreti o şekilde iletmeniz. Ben o şekilde yapıyorum.