FOX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadan vurdu suçludur diye bir şey yok o zaman götümüzü dönüp aracımıza herkesin vurmasını sağlayalım trafik sigortasından aracı baştan yaptıralım.
selektörle uyarı yapmak hiçbir anlam ifade etmez öncelikle.
dönel kavşak tabelası olmadığı için, ana yoldan giden haklıdır.
E5 sol şeritte giderken kamyonet sol şeride aniden geçip durdu. Frene sonuna kadar basmama rağmen durduğu için çarptım ve %100 kusurlu çıktım hocam söyleyeceklerim bu kadar maalesef