Merhabalar adsense ye 1 yıl önce sitemi eklemiştim onaylanmıştı direkt sorun çıkmamıştı. Admob gelirleri vs karışmasın diye silmiştim. Tekrardan yolladım bu sakınca yaratır mı ?