Öncelikle hayırlı cumalar hocalarım;

Şimdi şöyle bir problem var ben eşime telefon almıştım 12 kardeşimde istedi ikisininde telefonunu kendi üstüme 1IMEI 2IMEI Diye e devletten kayıt ettircem lakin kardeşimin telefonu işte yok adam kargo cart curt derken telefonu göndermedi para iade edeceğim dedi
şimdi diyoruzki herhangi bir kişiden alsak direkt kutunun arkasındaki ımeı yazsak olurmu yoksa ille telefon 1 kerede olsa şebeke alması gerekiyormu

Cevaplarınızı bekliyorum

Ve diğer önemli soru aynı telefonu üsütme kayıt ettircem ama yarın bir gün BTK nın anlama veya iptal etme gibi bir durumu olurmu bu sefer daha çok masraf olur aynı hesaba gelir