Arkadaşlar selam, vscode kullanıyorum. pcyi değiştirdim, tüm ayarlarım geldi, ama remote explorer kısmında bastığımda önceden kayıtlı ssh bağlantıları gelirdi. şimdi ise github repo'su açlıyor. bunu nasıl düzeltebilirim?