Arabanın kullananın kim olduğu veya babasının kim olduğu da önemli bence. Haklı olan değişebilir.

Bu sırada @BilalBayar; Benzer durum yakın zamanda başıma geldi. Benim yaşadığım kazada karşı taraf %100 suçlu bulundu.
Bugün sigortacımla görüştüm değer kaybı için. Kazanın olma tarihinden itibaren 1 Yıl içerisinde başvurman gerekiyormuş.
Dip not olarak ekleyim dedim.