Anlatılana göre araç 1 tabi ki bu durumda haklıdır hocam. Bu gibi durumlarda yol hakkı ana yol üzerinde bulunan araçlardadır

Fakat şunu belirtmek isterim, sigorta şirketleri doğru düzgün iş yapmadığı için ne sonuç çıkacağı, ne diyecekleri hiç belli olmayacaktır.