FOX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadan vurdu suçludur diye bir şey yok o zaman götümüzü dönüp aracımıza herkesin vurmasını sağlayalım trafik sigortasından aracı baştan yaptıralım.
selektörle uyarı yapmak hiçbir anlam ifade etmez öncelikle.
dönel kavşak tabelası olmadığı için, ana yoldan giden haklıdır.
Selektör tabii ki bir uyarı değildir. İfade etmek istediğim şu: 40 metre kala selektörle "ben geçiyorum" denildi, 20 metre kala tekrar selektör atıldı. 5-6 metre kala araç yola fırladı. O ana kadar kafasını çevirmiş gelen arabanın geçmesini bekliyor.