Araç 2 hatalı, geçiş üstünlüğü araç 1'e ait ve 2 numaralı araç bu kuralı ihlal ederek kazaya sebebiyet veriyor. İster dönerken arkadan vurmuş ister araç 1 refüje girmiş, 2 numaralı aracın geçiş üstünlüğünü ihlal ettikten sonrasının pek önemi yok çünkü kazanın sebebi 2 numaralı aracın kural ihlali yapması. Daha önce böyle bir kazaya tanık olmuştum, kavşaktaki araç zamanlamayı hesaplayamadan yola atladı, ilerleyen aracın arkasına çarparak 4 tur 360 attırdı dönen araç refüje girerek durabildi. Çok şükür maddi hasarla atlattılar.