Selamlar, fikirleri merak ediyorum. Aşağıya görsel bırakacağım ve ardından açıklayacağım. Düşünceleriniz nedir? Kim kusurludur?



- Araç 1 ana yoldan ilerliyor. (Hız sınırı 80 - Aracın hızı 65-70)
-Araç 2'nin olduğu kısma yaklaşırken selektör ile uyarı veriyor. O sırada araç 2 bekliyor.
-Araç 2'ye yaklaşık 10 metre kala Araç 2 aniden yola çıkıyor.
-Araç 1 direkt olarak arabaya girmemek adına ani frenle tekerleri kilitliyor, direksiyonu sola doğru kırınca araç kayıyor ve Araç2'nin sağ arka tamponuna darbe alıyor.

Araç 1'de daha büyük maddi hasar var. Araç 2 savunması: Arkadan korna çaldılar.

Araç 2 iddialarına göre -hurafe-
-Arkadan vurdu, Araç 1 suçludur...

Şimdi gelelim sorumuza, kim kusurludur? Neden?
İki taraf da tutanak tutup sigorta şirketlerine bildiriyor. Sonuç ne olacaktır?