Sore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Erden Timur sezonuna hoşgeldiniz.



https://twitter.com/Sivasspor/status...be1Jd7uew&s=19
Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
galatasaraylı arkadaşlarım da iptal edilmesine karşılar ve bence bu gol iptali büyük zarar yazar.
myildirim43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sosyal medyada şöyle bir fotoğraf dolaşıyor. Ben de diyorum ki,

Ofsaytın tanımında kaleci ifadesi yer almaz, en gerideki 2. oyuncu olarak tanımlanır, savunma yapan takımın ofsaytta pasif oyuncusu olmaz
dinozor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İptal edilen gol çatır çatır yendi
myildirim43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mecnun başkanım dedi ki,
GS takımı oyuncuları bile ne olduğunu anlamadı, birisi faul diye el kaldırdı, birisi el var diye itiraz etti
myildirim43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kuralları iyi bulup atıyon da, bunlar pozisyona uymuyor gol pozisyonunda B oyuncusu GK ve C'den daha geride duruyor.
Yahu arkadaşlar siz iyi misiniz?
Hadi aşşağıdaki attığım linki de boşverin.
Ey fenerli dostlarım, bundan 1 ay önce birebir benzer pozisyondan Valencia'nın yani sizin santraforunuzun WC'de attığı gol iptal edildi. Orada da hakem golü veriyor, VAR'dan ofsayt diye dönüyor.
Ah,ah. Kuralı bile bozdu bizim millet. ( hani azıcık ilgileniyorsanız belki santraforunuzun ofsayt golü illa karşınıza çıkmıştır)


https://twitter.com/lemarkesport/sta...yorlar-ki.html


YİNE İKNA OLMADIYSANIZ :


https://twitter.com/mezzalanalizgs/s...21894176915456