Sosyal medyada şöyle bir fotoğraf dolaşıyor. Ben de diyorum ki,

Ofsaytın tanımında kaleci ifadesi yer almaz, en gerideki 2. oyuncu olarak tanımlanır, savunma yapan takımın ofsaytta pasif oyuncusu olmaz