Konu
Yazıklar olsun.
30-12-2022, 00:05:33
#3
myildirim43
Sosyal medyada şöyle bir fotoğraf dolaşıyor. Ben de diyorum ki,
Ofsaytın tanımında kaleci ifadesi yer almaz, en gerideki 2. oyuncu olarak tanımlanır, savunma yapan takımın ofsaytta pasif oyuncusu olmaz