Paytr üzerinden aldığım siparişte ödeme durumuna " Devam Ediyor " statüsünde gözüküyor. Bir önceki siparişte herhangi bir sorun yaşamadım o "Başarılı" statüsünde. Sorunu nasıl çözebilirim.
Devam ediyor demesi bankaya bildirim göndermesi demektir paytrnin banka tarafından ödeme onaylanınca paytr sisteminde başarılı olarak gözükür.