Hocam bundan önce böyle bir problemle karşılaşmadım son 10 gündür olan durum bir anormallik söz konusu. %80 to 'da düşüş var. Reklamlar çok geç yükleniyor... 2 aydır bu olmuyordu şimdi neden oluyor anlamış değilim.
İstatistiklerden reklam görüntülenebilirlik oranlarına bakmak lazım. Orada ciddi bir değişim yoksa durum algıda seçicilik olabilir. Firmaların bu seneki bütçeleri bitti. Son aylarda kara cuma, 11.11 indirim dönemlerinde rekabet, reklam ve TBM boldu. Şimdilerde dandik reklamlar çıktığı için tıklama oranı düştü. O rakamları her yıl olduğu gibi ancak seneye ekimden sonra görürüz. Şubata kadar da firmalar kendi içlerinde reklam bütçelerini onaylanana kadar da böyle gider.
Her sene 24 aralıkla birlikte şubata kadar forum bu tip konularla dolar. Adet yerini bulsun cevap yazmış olalım.