merhaba,
1- işyerini kapatmanıza gerek yoktur başvurunuzu yapıp emekli olabilirsiniz şahıs şirketiniz aynı şekilde devam edecek
2- emekli olduktan sonra bağkur ödemeniz tahakkuk etmiyor yani herhangi bir şey ödemeyeceksiniz.