Günaydın arkadaslar askerligim 2025 yilina kadar tecilli bedelli yapacağım süreç nasıl işliyor bilgisi olan var mi son zamanlara kaldik maalesef ilk once tecili mi bozmam gerekiyor parayı en son yatirsam oluyor mu