Kalp kapakçıklarında sorun var ise mutlaka alanında uzman bir kaç doktor ile daha görüşün. Bana hep kontrol altında tutuyoruz dediler kontroller devam etti. Ama bir başka uzmana gittiğimde anında yatış yaptırdı ve geç kaldığım için 3 ayda 6 kez üst üste kalp ameliyatı olmak zorunda, kapakçıklar değişti. Aman dikkat kalp şakaya gelmez.