levox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nargile vucuttaki kırmızı kan hücrelerinde artış olmasını sağlıyor. yani kanın yükseliyor. fazla kan doğrudan başa vuruyor. 3 ay baş ağrısından doktor doktor gezdim ve bir doktorun önerisi ile 1 ünite kan verdim ve herşey değişti. eğer kansızlık vs yoksa yarın kan ver. baş ağrısı vs kalmaz. doğrudan ensen üzerinden başa vuruyor ağırısı.
Benim enseden olmuyor hocam direkt anlimda oluyor suanda çok siddetlenmeye başladı, ama belki dediğiniz gibi nargile çarpması da olabilir biraz içip bırakmıştım basımi döndürdüğü için 😅
Tansiyon olmasında buna da katlanırim sorun yok 😂😂